LH Yeung.net Blog - AniGames

ブログ

バスサイン

「禁煙」や、「禁飲食」も公衆交通では普段だけど、最近イギリス、スコットランドには新しいお知らせを加えたらしい…

「音楽のボリュームを下げて下さい」と。

ボリュームの大きすぎ音楽に迷惑されている人がたくさんいるだろね。イヤーホーンを使ってもボリュームが大きい。でも、わざと他人を迷惑かけていると思う。ただエンジンの音が大きすぎで、それを対にプレイヤーのボリュームも上がるね。ノイズを外れるイヤーホーンを買った方がいいと思うけど、例えば頭にかけるヘッドホーンね。

そう言っても、携帯で音楽を流せる人もいるけどな…

正直と言えば、見張っている人がいない限りこんなサインはあまり効果がないと思うだが。

あなたの国ではこんなサインがあるでしょうか?

少し休憩いたしませんか?

もしご連絡しても宜しければメールアドレスもご入力下さい。迷惑会社- いや… 第三者等に提供することもしないのでご安心を。

アバターはGravatar.comにアップロードすればここで表示いたしいます。Gravatar.comは人気なアバター保存サービスで、多くのサイトにご使用されています。

*コメント
*お名前
メールアドレス
サイト
Captcha What is 1 + 2?
 
#1

Zen


There are mostly adds on the buses where I live (Southern California), but since I come from a relatively small city I've no idea what the buses are like in LA or San Francisco. However, expect bilingual adds for additional education and preschool ads. For the Spanish-inclined.

Though those be the roofs of buses, your public transportation looks modern and clean! Almost ridiculously so!

返事する

#2

LHY 作者


Well, I haven't shown any photos of the graffiti windows and the rubbish sprawled over the seats but... Yes, they're generally cleaner looking than the older buses ^^;

返事する